Gudtjenestens indhold

Gudstjenesterne består blandt andet af:

• Rytmiske og moderne sange, som er akkompagneret af moderne instrumenter. Gennem sangene er det muligt at udtrykke vore tanker og følelser til Gud.
  • Nadver: Et ritual, som gennem 2000 år har forenet kristne i hele verden. Med en bid brød og lidt saft uden alkohol modtager vi ved nadveren Guds liv. Det er selvfølgelig frivilligt, om man deltager!
  • Kaffepause. Midt under gudstjenesten holder vi en pause. Det giver fællesskab og en afslappet stemning.
  •  Prædiken: En af præsterne eller en gæstetaler, taler om de udfordringer, der møder os i dag på baggrund af en tekst fra Bibelen. Lyt til ugens prædiken her
  • Børnekirke: Efter kaffepausen er der særligt program for børn mellem 3 og 8 år (RockSmallid) og for børn mellem 8 og 13 år (RockSunday)
  • Forbøn. Mens vi synger, er der mulighed for, at du kan blive bedt for, hvis du ønsker Guds hjælp til livets vanskeligheder.

Alle er velkommen til gudstjeneste uanset overbevisning

En almindelig gudstjeneste varer ca. en time og tre kvarter. (inkl. kaffe-pause). Efter gudstjenesten er det ofte muligt at købe sandwich, som vi spiser, mens vi snakker af.

Vi elsker at have gæster ved gudstjenesterne i Fårevejle Frimenighed. Alle er velkomne uanset overbevisning, og du er fri til at deltage på det niveau, der passer dig.